Jag har tröttnat…

på denna blogg… På att exponera vårt dagliga liv… Till massvis med människor vareviga dag, som vet nästan allt om oss, och vi vet inget om er! Vem ni ens är?! Inte en minsta lilla kommentar och ändå är ni här nästan dagligen! 😉

Jag har tagit beslutet att lägga ner ”Emmis mamma”! Och vi ansluter oss och vårt liv till er anonyma skara!

Dokumentationen över våra dagar kommer att ske i min lilla svarta bok bredvid sängen!

Så Emmis & Jag får tacka för oss!

*****************

Bloggandet upphör dock inte helt! Utan jag har tagit steget till att bli MATBLOGGARE! Hoppas ni kikar in där då och då för att få lite inspiration i köket!

Mig hittar ni på K A R D E M U M M A   G U M M A N

http://www.kardemummagumma.wordpress.com

*************

12 svar to “Jag har tröttnat…”

  1. Jag förstår dig absolut. Jag har det likadant på min. Börjar bli less på allt snokande och folk som inte ens kan skriva en rad nån gång ibland.

    Jag kommer absolut följa dina matblogg! Och tror nog jag får höra om dina och Emmis dagar ändå.. 😀

    Ha det bäst!

  2. synd att ni lägger av ,,har varit intressant att få titta in på lilla emmis ,men vi får vel a åp na anna vis tå . jag har åtminstone haft glädje av hison sidon .ha de så bra

  3. Y:mark Linda Says:

    Va synd!
    Beundrar alla som orkar blogga så aktivt…
    Själv räcker inte riktigt tiden och orken till…

  4. Vad tråkigt att ni lägger ned bloggen 😦 men kan iofs förstå er….
    Har då varit jättekul o läsa om er.

    Ha det så jättebra!

  5. Veronica o Isak Says:

    Vilken tråkig nyhet du kommer med :-(, jag kan dock också förstå. Jag blir också frustrerad på att ett hundratal kollar in inläggen och några få skriver något.. Nåja vi hörs och ses nog ändå?!
    Kram

  6. Neej, vad tråkigt! Det har varit kul att läsa om er äventyr. Verkligen synd då det är så få läsare som förstår att kommentera. Det är ju inte så tungt att skriva en rad eller två.
    Ha det bra…

  7. Oj va synd,man ha ju vuri in mest alla dagar å läst om er! men tyvärr så hör ja till dom som sällan kommenterar! Kram å ha de bra!

  8. oj kva ja skanar de emmis ,itt nain ny bild får ja si i dag

  9. Å vad tråkigt, fast jag kan förstå. Vi kommer sakna Emmsans äventyr, men jag ska absolut följa med till matbloggen 🙂

  10. Tråkigt men ett beslut som är bara ditt att fatta.
    Du har varit så himla aktiv, så när jag väl ska läsa ifatt så känns det inte som att det är läge att kommentera de ”gamla inläggen”.
    Hoppas på att få uppdateringar om dig och Emmis på andra sätt 🙂

  11. Janet & Leo Says:

    *snyft*

  12. Y:mark Linda Says:

    Buuuhuuuu!

Lämna en kommentar